Pravidla turnaje v opisovanem Scrabble
1. Turnaj probiha podle pravidel danych Ceskou asociaci Scrabble,
pripustnost slov je posuzovana podle varianty PLUS.
2. Turnaj je trikolovy. Na zacatku kazdeho kola jsou vylosovany tri
zasobniky. Hrac ma k dispozici 3 tahy. V prvnim tahu vytvori slovo z prvniho
zasobniku, polozi ho na desku a zbyla pismena doplni na pocet 7 z druheho
zasobniku (pismena odebira v danem poradi zleva). Pote vytvori druhy tah,
opet ho polozi na desku a zbyla pismena doplni na pocet 7 ze zbyvajicich
pismen druheho zasobniku a pripadne z prvnich pismen tretiho zasobniku.
Pote hrac z techto pismen vytvori treti tah. Hrac obdrzi tolik bodu,
jaky je soucet bodovych hodnot vsech tri tahu.
3. Turnaj probiha v tydennim cyklu, uzaverka je vzdy ve stredu ve 18:00,
uzaverka 1.kola je ve stredu 30.7.2008 ve 12:00. Turnaj bude ukoncen
nejpozdeji ve stredu 17.9.2008, bude se tedy skladat z osmi kol.
4. Kazdy hrac obdrzi kod pro ucast ve hre na emailove adrese
petr@kanovsky.cz. Hraci,
kteri maji kod prideleny z on-line Scrabble nebo z minuleho turnaje,
o nej nemuseji zadat, nebot jim byl automaticky pridelen i do teto souteze.
5. Hraci sve tahy odesilaji vyhradne pomoci formulare na adrese
http://www.kanovsky.cz/scrabbleopis/opis.php. Ve zduvodnenych pripadech
je mozne tah odeslat take mailem na adresu petr@kanovsky.cz, prihlednuto vsak
bude jen k tem mailum, ktere DOJDOU na adresu poradatele pred uzaverkou prislusneho kola.
. Nenechavejte proto odeslani tahu "na posledni chvili".
6. Hrac na dane adrese vyplni svuj registracni kod a stiskne tlacitko
odeslat. Pod hraci deskou se objevi formular pro odeslani tahu. Tento
formular hrac vyplni a stiskne tlacitko odeslat. Program provede formalni
kontrolu spravnosti tahu, overi pripustnost vsech polozenych slov do
delky 5 a vypise nezkontrolovana slova nad delku 5. Jestlize tah vyhovi
podminkam pocitacove kontroly, dojde k zobrazeni odkazu pro odeslani tahu,
po jehoz stisknuti dojde k ulozeni tahu do systemu, v opacnem pripade ma
hrac moznost sve tahy opravit. K ulozeni tahu do systemu dojde v okamzik,
kdy bude tato informace zobrazena na Vasi strance.
7. Po skonceni kola budou na strance zverejneny vysledky, na desku bude
umisteno nejlepsi reseni a dojde k vylosovani pismen do dalsiho kola.
8. Vytvori-li hrac neplatne slovo, obdrzi za prislusnou cast tahu 0
bodu, za zbyvajici casti tahu obdrzi body tehdy, pokud jsou platne i bez
polozeni chybneho tahu.
9. Hra ma moznost v kazdem tahu odeslat nejvyse tri varianty tahu a to tak,
ze postupne odesle formular s jednotlivymi variantami. Varianty je mozne
posilat i v ruzne dny, jedinou podminkou je, aby byly odeslany pred
uzaverkou prislusneho kola.
10. Vzhledem ke zpusobu odesilani tahu budou veskere reklamace tykajici se odeslani tahu (zejmena jeho nedoruceni nebo obsahu) v podstate
nepripustne, vyjimkou je pouze dlouhodoby vypadek serveru - v takovem pripade
bude uzaverka kola posunuta o jeden den.
11. Vitezem se stane hrac s nejvyssim dosazenym souctem bodu ze vsech kol.
12. Preji vsem mnoho zabavy ve hre a co nejmene technickych problemu.