Pravidla turnaje v opisovanem Scrabble

Vstup do partie

1. Turnaj probiha podle pravidel danych Ceskou asociaci Scrabble, pripustnost slov je posuzovana podle varianty PLUS.
2. Turnaj je trikolovy. Na zacatku kazdeho kola jsou vylosovany tri zasobniky. Hrac ma k dispozici 3 tahy. V prvnim tahu vytvori slovo z prvniho zasobniku, polozi ho na desku a zbyla pismena doplni na pocet 7 z druheho zasobniku (pismena odebira v danem poradi zleva). Pote vytvori druhy tah, opet ho polozi na desku a zbyla pismena doplni na pocet 7 ze zbyvajicich pismen druheho zasobniku a pripadne z prvnich pismen tretiho zasobniku. Pote hrac z techto pismen vytvori treti tah. Hrac obdrzi tolik bodu, jaky je soucet bodovych hodnot vsech tri tahu.
3. Turnaj probiha v tydennim cyklu, uzaverka je vzdy ve stredu ve 18:00, uzaverka 1.kola je ve stredu 30.7.2008 ve 12:00. Turnaj bude ukoncen nejpozdeji ve stredu 17.9.2008, bude se tedy skladat z osmi kol.
4. Kazdy hrac obdrzi kod pro ucast ve hre na emailove adrese petr@kanovsky.cz. Hraci, kteri maji kod prideleny z on-line Scrabble nebo z minuleho turnaje, o nej nemuseji zadat, nebot jim byl automaticky pridelen i do teto souteze.
5. Hraci sve tahy odesilaji vyhradne pomoci formulare na adrese http://www.kanovsky.cz/scrabbleopis/opis.php. Ve zduvodnenych pripadech je mozne tah odeslat take mailem na adresu petr@kanovsky.cz, prihlednuto vsak bude jen k tem mailum, ktere DOJDOU na adresu poradatele pred uzaverkou prislusneho kola. . Nenechavejte proto odeslani tahu "na posledni chvili".
6. Hrac na dane adrese vyplni svuj registracni kod a stiskne tlacitko odeslat. Pod hraci deskou se objevi formular pro odeslani tahu. Tento formular hrac vyplni a stiskne tlacitko odeslat. Program provede formalni kontrolu spravnosti tahu, overi pripustnost vsech polozenych slov do delky 5 a vypise nezkontrolovana slova nad delku 5. Jestlize tah vyhovi podminkam pocitacove kontroly, dojde k zobrazeni odkazu pro odeslani tahu, po jehoz stisknuti dojde k ulozeni tahu do systemu, v opacnem pripade ma hrac moznost sve tahy opravit. K ulozeni tahu do systemu dojde v okamzik, kdy bude tato informace zobrazena na Vasi strance.
7. Po skonceni kola budou na strance zverejneny vysledky, na desku bude umisteno nejlepsi reseni a dojde k vylosovani pismen do dalsiho kola.
8. Vytvori-li hrac neplatne slovo, obdrzi za prislusnou cast tahu 0 bodu, za zbyvajici casti tahu obdrzi body tehdy, pokud jsou platne i bez polozeni chybneho tahu.
9. Hra ma moznost v kazdem tahu odeslat nejvyse tri varianty tahu a to tak, ze postupne odesle formular s jednotlivymi variantami. Varianty je mozne posilat i v ruzne dny, jedinou podminkou je, aby byly odeslany pred uzaverkou prislusneho kola.
10. Vzhledem ke zpusobu odesilani tahu budou veskere reklamace tykajici se odeslani tahu (zejmena jeho nedoruceni nebo obsahu) v podstate nepripustne, vyjimkou je pouze dlouhodoby vypadek serveru - v takovem pripade bude uzaverka kola posunuta o jeden den.
11. Vitezem se stane hrac s nejvyssim dosazenym souctem bodu ze vsech kol.
12. Preji vsem mnoho zabavy ve hre a co nejmene technickych problemu.