"Bonusový" běžecký závod Brno - Jundrov

"Každý má šanci vyhrát!"

Nedávno pořádaný závod podobného typu: Brno-Jundrov (24.7.2010)

Výsledky závodu

Děkuji všem za účast a gratuluji všem k absolovování obtížné trati. Poděkování patří i všem pomocníkům, zejména mládeži z týmu Alice Studničkové, který odvedl dobrou práci na trati, a dále pak Milanovi Doležalovi, Zdeňkovi Moravcovi, Janě Jarolímkové a Evě Lžičařové, kteří pomohli s prezencí a zpracováním výsledků, a samozřejmě i divákům, z nichž někteří také nějakým způsobem pomáhali. Pokud jsem na někoho zapomněl, tak se omlouvám, bylo to celkem náročné, ale pěkné. :-)

Datum a čas konání: středa 15.9.2010 start v 17:30-18:00 (viz dále), prezence od 16:45 do 17:30, přijďte, prosím, včas!
Místo konání: okolí Holedné, start i cíl Nálepkova 125, Brno
Doprava: zastávka Optátova, odtud ulicí Nálepkova do prudšího kopce až k oboře (cca. 1 km od MHD)
Délka závodu: 8 km, případně 4 km
Přihlášení: mailem na adresu petr@kanovsky.cz nebo osobně na závodu v Pisárkách, do středy 15.9. 12:00 (uveďte jméno, příjmení a ročník narození). Pokud je to možné, tak se přihlaste co nejdříve, abychom s vámi mohli počítat a abychom mohli spočítat i časový bonus.
Forma závodu: nejlepší zúčastněný závodník dle aktuálního žebříčku TriExpert Cupu vystartuje v cca. 18:00, spolu s ním odstartují i všichni, kteří se dosud nezúčastnili ani jednoho závodu TriExpert Cupu, nebo kteří se nepřihlásili předem, případně kteří chtějí běžet jen jedno kolo (4 km). Ostatní závodníci vystartují dříve, v okamžik pokynu pořadatele, a to tím dříve, čím nižší je výkonnost běžce dle žebříčku TriExpert Cupu. Tím se zajistí podobné šance na vítězství pro všechny závodníky. Na požádání je možné bonus přidělit i běžcům, kteří dosud neběželi žádný závod TriExpert Cupu, ale kteří běželi například některý ze závodů Brněnského běžeckého poháru, případně jeden ze dvou běhů vloni na Holedné nebo letošní závod v Jundrově.
Příklad časového bonusu :
Výkonnost dle žebříčku50%60%70%80%90%100%
Čas startu17:36:0017:44:0017:49:4317:54:0017:57:2018:00:00
Výškový profil: kopcovitý, součet stoupání/klesání cca. 185 metrů na kolo, 370 metrů celkem

Trať: 2 kola, každé délky 4 km; v každém kole 400 metrů terén, zbytek asfalt, běží se ve směru hodinových ručiček, dle vlastního značení, dále po žluté a po zelené turistické značce Je zakázáno si trať zkracovat mimo cestu. Pokud není vyznačeno jinak, z hlavní cesty se nikam neodbočuje a běží se ve směru, kterou nás cesta vede. Správné proběhnutí trati bude na některých místech kontrolováno.
Důležitá místa trati: (viz plánek níže)
  • Po startu, který je u dřevěného stolu s židlemi, se odbočí doleva a běží 400 metrů rovně do prudšího kopce po travnatém podkladu. Vyběhne se na asfaltovou cestu a pokračuje se do mírného stoupání téměř rovně ve směru, odkud jsme přiběhli.
  • Po asi 200 metrech se při klesání dostaneme na křižovatku, odkud pokračujeme v rovném směru klesáním po asfaltové cestě (žlutá TZ) směrem k jezírkům, kde zabočíme doprava.
  • Jezírka oběhneme po asfaltové cestě (máme je po levé ruce) a pak odbočíme na zelenou TZ.
  • Dále se necháme vést cestou (zelená TZ) a v podstatě po vrstevnici oběhneme Holednou.
  • Po krátkém rovinatém úseku neodbočíme doleva na Jundrov, ale pokračujeme mírným stoupáním po zelené TZ, až doběhneme po odbočku na Jundrov, kde po cestě (zelená TZ) seběhneme ke startu/cíli.

Prosba: v oboře nehlučte, neodhazujte odpadky a neběhejte mimo značené cesty (trať závodu)
    Startovné: dobrovolné, platí se při prezenci
    Občerstvení: vlastní, v omezené míře bude k dispozici voda
    Ceny: závodník, který doběhne do cíle první a který absolovuje obě kola (8 km), obdrží 200 Kč, druhý v pořadí 100 Kč, třetí 50 Kč
    Pojištění: individuální, každý startuje na vlastní nebezpečí s přihlédnutím ke svým běžeckým schopnostem a ke svému zdravotnímu stavu